Hi people

Well, it was a shit I had created a long post where I talked about the speed of the turns of the heroes in the games, and that some heroes had advantages in almost all situations, and in short I lost the first part of Text I wrote, I post what is left.
--------
Kunka wants a little training, but with the "XX markh" it becomes very easy especially if we have to flee an enemy, end in short, I would appreciate, that a great majority of heroes is not necessarily need 'To face the target to execute their fate, limit that one adds a longer time of apparitions.
One could imagine that for the ice vortex of AA, but if its turn rate is to increase, it is not necessary, I think.

Items + mechanical

Other, mechanical news would be welcome, the fear of the bear is great, but there is only him, one of the effects or one attack the opponent and the latter wins a counter attack would be not bad, an improvement of the Forcestaff for the melee, instead of 600 uniter, Force of Atos, the 2 items to mix nothing more, against it will always have to be aligned in front of where we want to go with the force staff, and the propelled atos Far, once the target touches, root the heroes within a radius of 225? Or in place of the rod of atos, L'echo saber.

Otherwise the glimmer cape + Orb of venom + ultimat orb: Resist to 50% magic damage, unique on the hero who the item is tying, in the base stats

THE JUNGLE

Well, there are already a lot of creeps neutral, but we could add some funny passives, or new camps, a kind of doggy zombie disgusting putrid rats, as in warframe here https: //vignette3.wikia.nocookie. And in short, we'll add a small Aoe of damage like the radiance of 10 damage per second, like the radiance or the 2 of Doom.
Also, small kobolds, ghost side that slow down, it could give invisibility for 3.5s eg with 15s of cooldown? For I do not know how much mana, and if no mana, then a bigger cooldown.
Also small rats with armor in the back and a spear, it could have a bonus of attacked, like +50 for example?
And the little ghosts, he could have a bonus of turn rate like 0.15, I mean in passive.
And the Little harpy, it could have a bonus of vision of +100 in passive for example or then to see the invisible in aoe of 350 or a small a small cone of circle, that rejects the enemy in front him +125, for 65 magic damage?
And little Ogre, he could have a slow -25 of vistence that 1s every 7s, or all 6 attacks.
And the little troll with a shield, he could have a have a spell "paré", it blocks the attack with its shield and returns 15 damage to the target, with a cooldown of 16.
And the little troll with 2 axes, + 30 damage when they owns less than 25% of his pv as a passive.
And the two small wolves, a passive with +4 damage on the auto attack, which cumulates 3 times max, as long as one attacks targets in less than 3.5s, the passive triggers as second auto attack.

Slaut, les gens

Bon ça fais chier j'avais crée un long poste ou je parlez de la rapidités des rotations "turn rate" des héros dans le jeux, et que certains héros avais des avantages quasiment toutes situations, et bref j'ai perdus la première partie de texte que j'ai écrite du coup, je poste ce qui reste.
Certes Kunka demande un peu d'entrainement, mais avec la "XX markh" ça deviens très facile surtout si on doit fuir un enemi, fin bref, j'aurait apprécier, qu'une grande majorité des héros n'est pas forcement besoin d'être face a la cible pour exécuter leur sort, limite que l'on rajoute un temps d'apparitions plus long.
On pourrait imaginer ça pour le ice vortex de AA, mais si son turn rate est augmenter, ce n'est pas nécessaire, je crois.

Items + mécaniques

Autres, des nouvelles mécanique serait la bienvenus, le fear du bear c'est super, mais il n'y as que lui, un des effet ou on attack l'adversaire et ce dernier gagne une contre attaque serait pas mal, une amélioration du Forcestaff pour les melee, a la place de 600 uniter, Force of Atos, les 2 items mélanger rien de plus, parcontre il faudras toujours être aligner en face de la ou on veut allez avec le force staff, et l'atos ce propulse au loin, une fois la cible touche, root les héros dans un rayon de 225 ? Ou a la place du rod of atos, L'echo sabre.

Sinon la glimmer cape + Orb of venom + ultimat orb : Resist to 50% dégats magic, unique sur le héro a qui l'item est lier, dons les stats de bases

LA JUNGLE

Bon, il y as deja pas mal de creeps neutral, mais on pourrait en rajouter des passifs rigolos, ou des tous nouveaux camps, Un espèce de rats chiens zombie dégueulasse putride, comme dans warframe ici https://vignette3.wikia.nocookie.net...20170324232455 Et bref, on lui rajouterai une petite Aoe de dégats comme la radiance de 10 dégats par secondes, comme la radiance ou le 2 de Doom.
Aussi, les petits kobolds, a cotés de fantôme qui ralentis, il pourrait donner invisibilité pour 3,5s par exemple avec 15s de cooldown ? Pour je ne sais pas combien de mana, et si pas de mana, alors un plus gros cooldown.
Aussi les petits rats avec une armure dans le dos et une lance, il pourrait avoir un bonus de portés as l'attaque, comme +50 par exemple ?
Et les petits fantomes, il pourrait avoir un bonus de turn rate comme 0,15, je veux dire en passif.
Et la Petit harpy, elle pourrait avoir un bonus de vision de +100 en passif par exemple ou alors voir les invisible en aoe de 350 ou alors une petite un petit cone de cercle, qui repouse l'enemi en face lui +125, pour 65 dégâts magic ?
Et le petit Ogre, il pourrait avoir un slow de -25 de vistesse qui 1s toutes les 7s, ou toutes les 6 attaques.
Et le petit troll avec un bouclier, il pourrait avoir un avoir un sort "paré", il bloque l'attaque avec son bouclier et renvoie 15 dégâts a la cible, avec un cooldown de 16.
Et le petit troll avec 2 haches, + de 30 dégâts quand ils possède moins 25% de ses pv en passif.
Et les 2 petits loups, un passif avec +4 dégats sur l'auto attack, qui ce cumule 3fois max, tant que l'on attack des cible dans moins de 3,5s, le passif ce déclenche as seconde auto attaque.